• FC Boshuizen uit Leiden is komende zondag de tegenstander van DOSKO. Menig DOSKO-supporter zal Boshuizen nog kennen als tegenstander uit de Hoofdklasse A in het seizoen 2013/2014. Toen boekte DOSKO de eerste overwinning (ooit in de Hoofdklasse) door een doelpunt in de laatste minuut van Nick Nuytemans en kwam het weg van de onderste plaatsen. Net als in het seizoen 2013/2014, is ook deze wedstrijd al weer cruciaal: haakt DOSKO aan bij de middenmoot of blijft het onderin bungelen? Gesteund door de bal- en wedstrijdsponsor hopen wij op een goede afloop.

Balsponsor: Databyte
    DataByte is een full service-organisatie op het gebied van ICT. Al bijna 30 jaar ondersteunt DataByte met meer dan 75 professionals het MKB en de onderwijssector met een uitgebreid en vernieuwend producten- en dienstenaanbod. Bent u op zoek naar diensten (zoals Consultancy, Beheer & Advies, Security of Software-oplossingen) of producten waarmee de dagelijkse werkzaamheden makkelijker worden, kijk dan op https://www.databyte.nl/.

Wedstrijdsponsor: Tummers Food Processing Solutions
    Hedenmiddag is onze hoofdsponsor Tummers Food Processing Solutions tevens wedstrijdsponsor. Rondom de vorige thuiswedstrijd tegen DHC is de nieuwe hoofdsponsor gepresenteerd. Meer weten lees ook; Tummers Groep nieuwe hoofdsponsor DOSKO

Namens het bestuur willen wij vanaf deze plaats onze sponsors Databyte en Tummers Food Processing Solutions danken, tot zondag op sportpark Meilust!

Zondag 27 oktober: DOSKO - FC Boshuizen 1