• Dosko Mini Stars Academy

Dosko Mini Academy is met name bestemd voor kinderen van 4 tot 5. Spelertjes die nog niet speelgerechtigd zijn om bij de KNVB wedstrijden te voetballen. Ook 6 jarige die net beginnen met voetballen kunnen meedoen. Alle spelertjes kunnen bij onze vereniging terecht om leuke en gerichte trainingen te volgen welke passen bij hun leeftijdscategorie. De beginnende kneepjes van het voetbalspel zullen stap voor stap worden bijgebracht. Leren dribbelen, schieten en misschien zelfs het winnende doelpunt maken in een onderling partijtje. Niet alleen spelenderwijs leren omgaan met de bal, maar ook goed omgaan met elkaar, zoals dat in een teamsport hoort.

Binnen het regulier voetbalseizoen is wekelijks op zaterdagochtend een training van 09:00 uur tot 10:uur onder leiding van een ervaren jeugdtrainer. De eerste kennismaking met voetbal kan op deze wijze tegen een sterk gereduceerd tarief van € 55 per seizoen, inclusief eenmalig inschrijfgeld. Bij Voldoende aanmeldingen zal de Academy starten.

Aanmelden kan via onze website www.svdosko.nl/club_aanmelden Hier graag in het veld opmerkingen aan te geven dat de aanmelding voor Dosko Mini Stars Academy is. Mocht u nadere vragen hebben dan kunt u deze stellen via het emailadres jeugd@svdosko.nl.

Kennismaken met onze jeugdopleiding

Ben je een jeugdspeler? Denk je dat je voetballen leuk vindt? Maar weet je het nog niet helemaal zeker? Dan biedt Dosko de mogelijkheid om kosteloos, 3 proeftrainingen onder begeleiding van onze ervaren jeugdtrainers, mee te draaien in jouw leeftijdsgroep.

Bij Dosko staat het beleven van plezier in voetbal voorop. Maar ook toekomstige Ronaldo's kunnen door onze goede jeugdtrainers en faciliteiten bij ons terecht. Naast trainen en wedstrijden spelen, kan je als lid van Dosko natuurlijk ook deelnemen aan andere activiteiten zoals jeugd(zaal)voetbaltoernooien, sinterklaasviering, voetbalclinics en meer. Je bent van harte welkom bij ons.

Aanmelden kan via onze website www.svdosko.nl/club_aanmelden Mocht u nadere informatie wensen dan kunt u deze stellen via het emailadres jeugd@svdosko.nl.