• Vriendenloterij

Nadat afgelopen week nog een tweede belronde onder de Dosko-leden werd georganiseerd, werd de actie om zoveel mogelijk (oud)leden. vrienden/kennissen en familieleden te werven voor De Vriendenloterij, afgesloten.

Ruim 70 deelnemers hebben zich bij deze goede doelen loterij aangesloten.

Het netto resultaat van deze actie laat zich het best vergelijken met de plaatsing van 24 nieuwe reclame-borden oftewel de sponsoring door één nieuwe Hoofdsponsor.

Namens het Bestuur van sv Dosko dank ik alle deelnemers voor hun bereidheid om sv Dosko als goede doel te benoemen. Met name de jeugdafdeling vaart hier wel bij.

Tot slot.

Aanmelding voor de loterij is geen momentopname maar kan op elk gewenst moment plaatsvinden.

Raadpleeg hiervoor de site van De Vriendenloterij of neem contact op met ondergetekende.

Als stimulans: Inmiddels is de eerste prijs onder de 70 nieuwe Dosko-aanmeldingen gevallen!!

met vriendelijke groeten

Fons Vleghels