• Na 2 seizoenen zonder 2e elftal is DOSKO erg blij om te kunnen melden dat voor het seizoen 2018/2019 een grote stap is gezet om weer een representatief 2e elftal te presenteren. Het nieuwe 2e moet een springplank zijn voor jonge jongens uit de jeugd om de stap naar het 1e te kunnen maken. De jongens die terugkomen van een blessure of niet altijd spelen bij het 1e kunnen bij dit elftal de nodige minuten maken.

Representatief elftal met ervaren spelers

DOSKO vond het belangrijk op zoek te gaan naar spelers die de nodige ervaring hebben opgedaan en het niveau direct naar een hoger level kunnen brengen. Ze zijn hierbij uitgekomen op spelers uit de regio die in het verleden bij o.a. DOSKO, FC Bergen en MOC in het eerste hebben gespeeld.

De selectie

Op dit moment hebben 9 spelers toegezegd de stap te maken naar DOSKO 2. Onder deze jongens zitten een aantal oude bekenden:

Dennis Hagenaars (MOC ‘17), Tim Cornel, Sam Eykman, Ricky Bergmans, Roy Niemantsverdriet, Jordi van de Boom, Bart van Nispen en Nick Schuurbiers (Allen FC Bergen), Daniel Klomps (Geen club)

DOSKO versterkt selectie met nieuw 2e elftal

Vl.nr.: Tim Cornel, Bart van Nispen, Dennis Hagenaars, Roy Niemantsverdriet, Sam Eykman, Nick Schuurbiers.

Prestatie & Gezelligheid

Alle spelers die hebben toegezegd naar DOSKO te komen zijn jongens die passen binnen de club. Binnen de lijnen zullen ze er alles aan doen om 3 punten te behalen, maar de 3e helft is minstens zo belangrijk. Dit is ook één van de redenen dat de spelers de keuze hebben gemaakt voor DOSKO. Natuurlijk is er ook ambitie vanuit de club DOSKO. Op termijn betekent dit dat DOSKO graag weer in de reserve 1e klasse uit wil komen.

De technische commissie

De komende weken zullen wij aan de slag gaan met de verdere invulling van de selectie en begeleiding. De Technische commissie is ervan overtuigd dat deze spelers, jongens met ervaring en vrienden van elkaar, een prima aanvulling zijn op de huidige selectie. Bij deze wensen we de jongens dan ook veel plezier en succes toe het komend seizoen.

Namens,

de Technische Commissie.