• Belavond Vriendenloterij groot succes

Meer dan een geslaagde avond mag je de belactie Vriendenloterij van 17 april noemen.

Op woensdagavond zijn rond half zeven, na de instructie van de dame van de Vriendenloterij, een groepje van 12 bellers aan de slag gegaan om loten te verkopen van de Vriendenloterij, waarbij 40 % van het lot uiteindelijk bestemd is voor s.v. DOSKO. Vooraf had de organisatie (Paul Megens, Rien Broos en Hans Keij) stilletjes gehoopt dat de bel in de kantine kon luiden bij het doel, 50 loten, te verkopen. Na een fanatiek begin klonk dan tijdens de avond plots de bel. De 50 waren gehaald. Maar de groep bellers kreeg te horen dat er nog een bonus in zou kunnen zitten voor de vereniging in Nederland, die de meeste loten zou verkopen in de maand april. Die lat lag op 87. Alsof het Nederlands kampioenschap binnen handbereik lag, ging de groep op jacht naar de 87. En jawel, ook die horde werd genomen. Omdat er deze maand nog 6 verenigingen een belavond organiseren ging de jacht verder en wilde men de 100 halen....

En jawel in blessuretijd kwam de eindstand op 101 verkochte loten. Volgens de dame van de Vriendenloterij een mega prestatie. Voor alle leden, familie, vrienden en kennissen die benaderd zijn en een lot hebben gekocht, namens de vereniging en de DOSKO-jeugd: heel erg bedankt.

Uiteraard ook de bellers van vanavond (Ronald Adams -hij verkocht de meeste loten- gevolgd door Bas Megens, Brandon Timmers, Lloyd Trinth, Dennis Hagenaars, Gaby Niemantsverdriet, Robbert Cortie, Sander Remery, Jippe Bogers en Hans Keij). Ruud en Conja Brugmans, bedankt voor de catering op deze avond.

Op deze avond deed de club zijn naam eer aan:

DOOR ONS SAMENSPEL KOMT OVERWINNING