• Komende zondag staat alweer de een-na-laatste thuiswedstrijd van DOSKO 1 in 2019 op het programma. Ons eerste elftal hoopt na de 1-2 zege bij VUC weer een thuiszege te kunnen bijschrijven.

Dat zal moeten gebeuren tegen ROAC uit Rijpwetering. ROAC staat 2 punten boven DOSKO en deze stand maakt deze wedstrijd tot een extra belangrijke. Bij een zege gaat DOSKO over ROAC heen, bij een nederlaag wordt het gat groter. Er is de Doskoanen dus alles aan gelegen om goed voor de dag te komen, de drie punten op Meilust te houden en de DOSKO DISCO een goede start te geven.

Kom DOSKO steunen in deze belangrijke wedstrijd en bezoek de kantine tijdens en na wedstrijd voor een gezellige DOSKO DISCO. De wedstrijdbal wordt aangeboden door Franken Bouwbedrijf.

Balsponsor: Franken Bouwbedrijf
    Franken Bouwbedrijf verleent full-service bouwadvies en -management voor particulieren, bedrijven en overheidsinstanties. Door totaaloplossingen te bewerkstelligen voor bouw-, vastgoed- en huisvestingsvraagstukken wordt voor ieder probleem, hoe groot, of hoe klein, praktisch of strategisch, een oplossing geboden. Franken Aannemingsbedrijf richt zich op onder meer omgevingsvergunningen, projectbegeleiding en projectontwikkeling. De diensten omvatten bouwvergunningen, monumentenvergunningen, sloopvergunningen, bouwbegeleiding, projectbegeleiding, vastgoed beheer en projectontwikkelingen.

Bent u op zoek naar een aannemer voor onderhoud, een verbouwing of een renovatie? Bezoek dan snel de website van Franken Bouwbedrijf (https://www.frankenbouwbedrijf.nl/) en neem contact op met onze sponsor!