• Mijn naam is Andy Steging, leeftijd 27 jaar. Positie: Keeper.

Ik ben bij Rood-Wit begonnen met voetballen toen ik 4 jaar was en heb daar de hele jeugdperiode doorlopen. Toen ik 16 jaar was heb ik de overstap naar de senioren gemaakt. 1 jaar bij het zaterdag elftal, vervolgens de aansluiting naar Zondag 1. Hiermee zijn we vanuit de 4e klasse drie keer gepromoveerd naar de 1e klasse en hebben we enkele jaren geleden nacompetitie voor promotie naar de hoofdklasse gespeeld. 2 jaar geleden heb ik de overstap gemaakt naar Halsteren Zondag 1 waar ik één seizoen in de hoofdklasse heb gekeept maar door Corona werd het seizoen vroegtijdig afgebroken. Na dat seizoen ben ik teruggekeerd bij Rood-Wit.

Tijdens het gesprek met John Karelse kwam ik er snel achter dat de manier van spelen die geschetst werd, goed bij mij zou passen. De ambitie van de club en trainer spreken mij ook aan. Ik hoop dat we bovenin kunnen meedraaien en dat we zo snel mogelijk de stap kunnen maken naar de Hoofdklasse.