• Hallo iedereen, mijn naam is Aboubacar Coulibaly, om het kort te houden Abou. Ik woon in Antwerpen.

Ik ben een 22-jarige Belg van Ivoriaanse afkomst. Ik speel doorgaans als rechts en linksback. Ik heb mijn jeugdopleiding mogen genieten bij Royal Antwerp FC tot aan de reserve. Nadien ben ik ben ik vertrokken naar KSV Temse (huidige Lokeren-Temse) als 18-jarige waar ik voor de reserve en eerste ploeg heb mogen spelen 4 maanden later, tijdens winterstop, ben ik naar RBC vertrokken. 1,5 jaar later ben ik terug in Belgiƫ gaan voetballen bij SK Londerzeel helaas wat het daar van korte duur door Corona. Sindsdien heb ik me altijd technisch en fysiek onderhouden bij een personal trainer en sinds april train ik bij FPP dat is niet echt een club daar trainen we op elite niveau en daar zitten alleen maar spelers die prof waren en nu zonder contract zijn.

Mijn kwaliteiten? Simpel, ik ben communicatief zeer sterk en ben een leider op veld. Mijn snelheid, kracht, loop vermogen, inzet en wilskracht is iets dat elke team nodig heeft en wilt. Ik ben een speler met karakter en attitude.

Natuurlijk heb ik ook nog andere kwaliteiten die mogen jullie binnenkort ontdekken tijdens de wedstrijden.

Reden dat ik voor Dosko heb gekozen is voor hun ambitie, je kan zien dat er een enorme lust is om te promoveren. Hoe dan ook ik ben bereid om mijn steentje bij te dragen tot het eind om deze dromen en ambitie waar te maken.