• sv DOSKO presenteert zich graag aan jullie: leden, oud-leden, nieuwe leden, sympathisanten, trainers, coaches, kaderleden, vrijwilligers, supporters en sponsoren.

Voetbalvereniging sv DOSKO heeft binnen Bergen op Zoom een duidelijk herkenbare positieve clubcultuur met een kenmerkend sociaal karakter als volksclub. sv DOSKO maakt prestatief en recreatief voetbal mogelijk voor iedereen en heeft de sportieve ambitie om optimale prestaties te halen met alle teams.

De vereniging is een ontmoetingsplaats waar prestatie en gezelligheid hand in hand gaan, waar normen en waarden gelden en waar iedereen respect heeft voor elkaar, zowel binnen als buiten het voetbalveld. Dit alles vormt tevens de basis voor de maatschappelijke functie van onze vereniging.

Bij sv DOSKO gaan presteren en plezier in de voetbalsport hand in hand.