• We zitten weliswaar midden in het WK, maar de echte voetballiefhebbers willen natuurlijk zelf het veld op..

Dat kan! Op 14, 15 en 16 augustus namelijk organiseert Soccer10 de Regio Voetbaldagen op sportpark Rozenoord in Bergen op Zoom. De opzet is gelijk aan de KNVB-voetbaldagen en is bedoeld voor meisjes en jongens van 6 tot en met 13 jaar.

Het voetbalkamp is bedoeld voor voetballers en keepers, jongens en meiden die geboren zijn tussen 17 augustus 2004 en 14 augustus 2012. Het doel van de Regio Voetbaldagen is om gedurende drie dagen met veel plezier met andere voetballers en keepers getraind te worden door toptrainers, waarbij je verschillende vaardigheden traint, er wedstrijden worden gespeeld en waarbij er voor de besten ook prijzen te verdelen zijn.

Je hoeft geen lid te zijn van een voetbalvereniging om hieraan te mogen deelnemen.

Aanmelden kan vanaf nu tot 1 augustus. De kosten bedragen 109,50 EUR/deelnemer. Dit is inclusief de kosten van een compleet Nike-voetbaltenue (voor de keepers Nike keepersshirt) en de kosten voor eten en drinken gedurende de drie dagen.

Heb je je nog niet aangemeld, doe dat dan snel via https://www.soccer10.nl/component/rsform/form/10-regio-voetbaldagen-aanmelden