• Zaterdag 12 juni verzorgt de jeugdcommissie van DOSKO op sportpark meilust een leuk programma voor alle jeugdteams. Niet alleen leden van DOSKO zijn van harte welkom, ook vriendjes en vriendinnetjes die niet lid zijn maar wel mee willen doen.

DOSKO sluit hiermee aan bij de Nationale Voetbaldag van de KNVB. Het wordt een dag vol leuke sportieve activiteiten. Met een onderling voetbaltoernooi, penaltybokaal met de keeper van DOSKO 1, levend tafelvoetbal. Ook zorgen we voor gezond eten en drinken (lunch).

De dag begint voor de teams van JO7 t/m JO14 vanaf 10:00 uur tot 14:00 uur. Niet leden tot 15 jaar zijn welkom. Vanaf 14:30 begint het vriendentoernooi van de JO18.

Deze dag gaat, ondanks de Coronaperikelen, écht door!  Afhankelijk van de corona-ontwikkelingen weten we pas later of ouders, opa’s en oma’s en buren dan ook echt mee kunnen. Daarom raden we aan om de berichten op social media en de website van DOSKO goed in de gaten te houden. Zodat we er samen een leuke, maar ook een verantwoorde en zorgeloze dag van kunnen maken.

Aanmelden voor deze dag kan via jeugd@svdosko.nl tot maandag 1 juni 2021.

Save the date – 12 juni voetbaldag DOSKO