• Op 19-11-19 heeft de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering bij sv DOSKO plaatsgevonden.

Bij de opening is er 1 minuut stilte geweest ter nagedachtenis van de Doskoaan, Toinne van Isselt. Ook werd de nieuwe hoofdsponsor, Tummers Food processing Solutions (naast Grieks restaurant Delphi) en subsponsor Rob Mion Vastgoed bekend gemaakt en bedankt.

Notulen
    Op de notulen van de Algemene Ledenvergadering van 2018 waren geen vragen, op- en aanmerkingen en dus goedgekeurd. Ook op het jaarverslag geen vragen en op-of aanmerkingen.

Financieel gezond
    De penningmeester heeft weer prima werk afgeleverd, we zijn financieel een gezonde vereniging. De kascommissie verzocht de leden om het bestuurd décharge te verlenen, hetgeen ook met ieders goedkeuring gebeurde. Vanwege de financiële positie is er voor het seizoen 2019-2020 geen contributieverhoging en de begroting 2019-2020 wordt vastgesteld. Penningmeester (Dennis Nuijten), bedankt.

Nieuwe jeugdcommissie
    Kevin Langenberg heeft aangegeven dat hij stopt als voorzitter van de Jeugdcommissie, Ruud Brugmans neemt deze taak waar en wordt ondersteund door de nieuwe commissieleden Dave Vleghels, Kalle Wierckx, Barry Westdorp, Dennis Nuijten en Ozden Yilmaz.
    Kevin blijft wel (algemeen) bestuurslid.

Dan zijn we al 20 minuten in de vergadering en zijn we toe aan agendapunt 12 (van de 15), de huldigingen.

40 jaar lid:           Larry Adler, Rob van Hooydonk en Els Suikerbuik-Kruize
    50 jaar lid:           Sjaak Ooms en Gaby Niemantsverdriet
    60 jaar lid:           Fons Vleghels

Zilvere KNVB Waardering speld voor Gaby Niemantsverdriet
    Plotseling komen er twee vertegenwoordigers van de KNVB binnen (Adrie Derijck en Ben Kannekens) en wordt aan de voorzitter, Gaby Niemantsverdriet, de Zilveren KNVB-speld uitgereikt voor zijn vele, heel veel goede verdiensten voor sv DOSKO.

Adrie somt het allemaal nog even op, 50 jaar lid, 12 jaar bestuurslid Stichting Clubhuis DOSKO, 7 jaar voorzitter van de Stichting Clubhuis DOSKO, 10 jaar voorzitter van sv DOSKO, 3 jaar trainer DOSKO 2, 3 jaar trainer DOSKO 1, 1 jaar lid van de Technische commissie, trainer geweest bij Krabbendijke, Steenbergen, Grenswachters, Tholense Boys en wederom Krabbendijke, Brabants kampioen als speler van DOSKO A1, 506 wedstrijden in DOSKO 1 gespeeld, Lid van Verdienste, Erelid, Sportvrijwilliger van het jaar in de gemeente Bergen op Zoom in 2017, de Koninklijke onderscheiding Lid in de orde van Oranje Nassau ontvangen in 2019 en nu dus de Zilveren KNVB speld.

Vervolgens vindt er nog een uitwisseling van shirts plaats. In het kader van het 130 jarig bestaan van de KNVB, verzoekt de KNVB aan verenigingen om het verenigingsshirt te ruilen met een KNVB-shirt.

Laatste Algemene Ledenvergadering van Gaby als voorzitter. 1

DOSKO Waardering speld voor Bart Rens
    Gaby was nog niet helemaal klaar met agendapunt 12. Aan de leden wordt gevraagd om Bart Rens te waarderen met de waarderingsspeld voor de verdiensten die hij tot nu toe gedaan heeft. De leden gaan unaniem akkoord.

Bestuursverkiezingen
    Volgens het rooster zijn de Commissaris Senioren, Ruud Brugmans en de voorzitter, Gaby Niemantsverdriet, aftredend. Ruud stelt zich herkiesbaar en mag onder luid applaus met zijn functie doorgaan. Gaby treedt na 10 jaar af, maar vraagt de leden eerste of zij het goedvinden dat Dennis Hagenaars toetreedt als bestuurslid. Dennis zal hoofdzakelijk de diverse projecten gaan uitvoeren. Ook Dennis wordt met luid applaus ontvangen als nieuw bestuurslid. Dan de nieuwe voorzitter, Hans Keij. Hans loopt al enkele maanden mee en stelt zich aan de leden voor.
    Door Ons Samenspel Komt Overwinning, want ook nu weer wordt Hans unaniem gekozen als voorzitter van sv DOSKO. Vervolgens wordt het stokje overgedragen.

Geen vragen in de rondvraag en de eerste opdracht van de nieuwe voorzitter was een drankje aanbieden aan alle aanwezige leden.