• Opnieuw zagen de bezoekers van de wedstrijd tussen Dosko en GLZ Delfshaven een aantrekkelijke, en tot het laatste fluitsignaal spannende  wedstrijd. Eindigde de eerste wedstrijd enkele maanden geleden in een spectaculair 4-4 gelijkspel (nadat Dosko in de 95e minuut nog een penalty had gemist), was het vanmiddag Dosko dat  uiteindelijk in het wederom absolute slot van de wedstrijd aan het langste eind trok.

Doelpunten bleven lang uit. De rust leek dan ook met een 0-0 stand bereikt te worden toen in de 44e minuut  Roy Niemantsverdriet (even  daarvoor ingevallen voor de geblesseerde  Jordy Dam) een kort subtiel passje afleverde aan Brian Kruf die met een lage schuiver toch nog de 1-0 aantekende.

Op basis van de doelkansen een terechte voorsprong.  Immers, op het half uur had Jordy Dam zijn ploeg al op voorsprong kunnen zetten toen hij de bal ter hoogte van de penalty stip alleen maar toucheerde in plaats van deze vol te raken. Dit na een prima passeer-actie van Brian Kruf op links.  Nauwelijks twee minuten later moest Jordy het veld verlaten nadat hij in een luchtduel met GLZ Delfshaven keeper Rahim Babayigit  geblesseerd  was geraakt.

De tweede helft boeide vanaf de eerste tot de laatste minuut, niet in de laatste plaats omdat GLZ Delfshaven op jacht ging naar de gelijkmaker en toen deze uiteindelijk in de 70e minuut was gevallen,  beide ploegen op jacht gingen naar de overwinning. Een (gemakkelijk gegeven) vrije trap aan de linker kant van het veld werd voor het doel gebracht en met een snoekduik door Oualid Raifit subliem binnen gekopt. Een doelpunt dat mede door de schoonheid door zijn ploegmaten en supporters luid werd bejubeld.

Met nog twintig minuten op de klok gingen beide ploegen op jacht naar de overwinning waardoor een boeiend kijkspel ontstond. Uiteindelijk trok Dosko aan het langste eind en kwam de overwinning terecht bij de ploeg die daar toch wel het meeste recht op had. Niet in de laatste plaats omdat Souffiane el Ouazzani steeds sterker ging  spelen en voortdurend voor veel doelgevaar zorgde.

Uit een van zijn acties ontstond in de 89e minuut een corner. De hoog voor het doel gebrachte bal bereikte op de 16 meter lijn Jorn Hopmans  die snoeihard de 2-1 aantekende. Terwijl de supporters nog stonden te juichen, bekroonde Souffiane zijn uitstekende spel met een fraai doelpunt, aangetekend vanaf de rand van de 16 meter.

Door deze overwinning komt Dosko met 24 punten op de ranglijst nog steviger op de vijfde plaats met  6 punten  achterstand op koploper Moerse Boys.