• Aanstaande zondag komt SVSSS uit Udenhout op bezoek op Sportpark Meilust. SvSSS is de nummer 9 van de ranglijst met 21 punten. Bij winst kan SVSSS een goede stap zetten richting lijfsbehoud, iets wat voor DOSKO een moeilijke klus gaat worden na de nederlaag bij Gilze van afgelopen zondag. Echter, er is nog van alles om voor te spelen en nog steeds niet beslist. Zo kan DOSKO gebruik maken van het thuisvoordeel, want van de 7 te spelen wedstrijden speelt DOSKO er 5 thuis. De komende thuiswedstrijd is de eerste van die serie. De wedstrijd in Udenhout eindigde in een 2-2 gelijkspel.

De balsponsor is WarehouseWise

Balsponsor: WarehouseWise
    Ben je op zoek naar een ervaren Warehouse Management System (WMS) expert met diepgaande kennis van Microsoft Dynamics NAV en Business Central? Zoek niet verder! Wij bij WarehouseWise hebben de expertise en ervaring om jouw bedrijf te helpen bij het inrichten, onderhouden en optimaliseren van je magazijnprocessen, logistieke administratieve processen en voorraadbeheer.

Met jarenlange ervaring en een bewezen staat van dienst in WMS-implementatie en -advies, begrijpen we de unieke behoeften van jouw bedrijf. We zetten ons in voor het leveren van oplossingen die specifiek zijn afgestemd op jouw bedrijf en doelstellingen.
    Neem vandaag nog contact op via dennis@warehousewise.nl om te bespreken hoe we je kunnen helpen bij het maximaliseren van de efficiëntie en winstgevendheid van je magazijnoperaties. Bij WarehouseWise maken we magazijnbeheer slim, eenvoudig en winstgevend!

DOSKO bedankt onze balsponsor WarehouseWise. Tot aanstaande zondag op sportpark “Meilust” en vergeet niet om in de rust en na de wedstrijd een bezoek te brengen aan onze gezellige kantine. Let op: de wedstrijd vangt om 14:00 uur aan.

DOSKO - SvSSS