• Een heuse degradatiekraker aanstaande zondag op sportpark Meilust! Een zin die we liever niet opschrijven, maar wel de realiteit is. Tegenstander RKSV Heeze uit de gelijknamige plaats heeft evenveel punten als DOSKO en dus hebben de mannen van trainer John Karelse alle steun nodig voor deze wedstrijd. Komt allen DOSKO 1 aanmoedigen en steunen!

De balsponsor is Mooie Vloeren Van Mano.

Balsponsor: Mooie Vloeren Van Mano
    Bent u op zoek naar een mooie vloer voor uw woning? Bij Mooie Vloeren Van Mano vindt u een zeer ruim assortiment vloeren van hoogwaardige kwaliteit. Mooie Vloeren Van Mano is de exclusieve dealer voor Bergen op Zoom en omstreken van de laminaatvloeren van het merk FLOER en de vloerkleden- en gordijnencollectie van Mart Visser. Tevens is dit hét adres voor trap make-overs. Bekijk het aanbod in de showroom aan de Kortemeestraat 13 ('t Vierkantje) te Bergen op Zoom en laat u verrassen door de vele mogelijkheden!

DOSKO bedankt onze balsponsor Mooie Vloeren Van Mano. Tot aanstaande zondag op sportpark “Meilust”.

DOSKO - RKSV HEEZE