• Op zondag 14 mei staat een belangrijke wedstrijd op het programma. Twee ploegen met twee uiteenlopende belangen. DOSKO speelt voor haar laatste kans om directe degradatie af te wenden, onze gasten Nemelaer moeten winnen om Kruisland voor te blijven op de ranglijst. Nemelaer heeft de laatste wedstrijd met 0-0 gelijk gespeeld tegen VOAB, DOSKO won met 1-2 uit bij concurrent Marvilde.

Al met al wordt het een interessante wedstrijd tussen twee teams die allebei willen winnen. De aanwezigheid van Evenementenlocatie Groot Arsenaal-Theater Den Enghel als wedstrijdsponsor zal de wedstrijd alleen maar extra speciaal maken. We kunnen dan ook uitkijken naar een geweldig potje voetbal zondagmiddag. De mannen van trainer John Karelse kunnen alle steun gebruiken deze wedstrijd. Komt allen DOSKO 1 aanmoedigen en steunen!

De balsponsor is Evenementenlocatie Groot Arsenaal-Theater Den Enghel

In het stadshart van Bergen op Zoom heeft u vanuit het voormalige koffiehuis Den Enghel een fraai zicht op het historisch centrum van onze roemrijke vestingstad. Binnen proeft u evenveel sfeer. Het gebouw is historisch maar aangepast aan de sfeer anno nu. Bijvoorbeeld in het easy listening café waar wij u gastvrij ontvangen. We wijzen u er de weg naar een van de zalen. Het is ook hier waar u even aan de drukte van een spectaculair feest kunt ontsnappen. Een dergelijk feest dat u in een van de twee zalen van Den Enghel kunt organiseren.

Beide zalen hebben een sfeervolle bar en kunnen worden voorzien van meerdere bars verdeeld over de ruimte. Daarnaast heeft het complex een uiterst fraai balkon inclusief sfeervolle bar dat ook afzonderlijk kan worden afgehuurd. In de herenkamer op de tweede verdieping kunt u met kleine gezelschappen samenkomen voor bijvoorbeeld een borrel, een bijeenkomst van uw serviceclub of een executive meeting.

Grote Markt van Bergen op Zoom.

HUISVESTING VOOR UW BEDRIJF BIJ HET GROOT ARSENAAL

Als u kantoorruimte zoekt met veel uitstraling voor uw medewerkers en relaties tegen de binnenstad van Bergen op Zoom met een groot eigen parkeerterrein, dan is het Groot Arsenaal de “place to be” en de juiste keuze.

​De 1e en 2e verdieping zijn per verdieping ingericht met sfeervolle kantoren en een centrale toiletgroep en keuken. De kantoren kijken uit op de terrassen en de historische waterpartij “de Ham” aan de ene zijde en op de Rijtuigweg aan de andere zijde. De ruimtes worden naar wens casco dan wel afgewerkt opgeleverd in een sfeer, die de militaire historie van het gebouw ademt en uw medewerkers zeker zal inspireren en voorzien van de meest modern faciliteiten.

​En wilt u met uw relatie lunchen, dineren, dan kunt u op de begane grond bij ons restaurant terecht of buiten op het terras aan de prachtig gerestaureerde waterpartij “de Ham” genieten van een kop koffie of glas wijn.

Voor meer informatie, bekijk de website https://www.grootarsenaal.nl/.

DOSKO - Nemelaer 2DOSKO bedankt onze balsponsor Evenementenlocatie Groot Arsenaal-Theater Den Enghel. Tot aanstaande zondag op sportpark “Meilust”.