• Zondag 23 juni wordt voor de eerste keer het DOSKO HOMECOMING TOURNAMENT gespeeld. Een toernooi waarmee we op een sportieve en gezellige manier het seizoen afsluiten.

Na het succesvolle toernooi, ter herinnering van Harry Salters, zijn Ritchie Salters, Mark Rens, Frans Schipper en Jac Hendrickx bij elkaar gaan zitten om dit toernooi een (vast_ vervolg te geven. Dit is in de vorm van het senioren Homecoming Tournament aan het einde van het seizoen.

Het is nu al geslaagd omdat we meer dan voldoende ruimte hebben om het toernooi door te laten gaan. Maar er kunnen nog teams bij!

Praktische informatie
    Het toernooi zal plaatsvinden op een kwart veld (duur per wedstrijd: 10 minuten) waarbij 5 spelers in het veld staan en er doorlopend gewisseld mag worden. Wij nodigen dan ook alle aangemelde teams uiterlijk 13.00 uur op sportpark Meilust aanwezig te zijn zodat de wedstrijden om 13.30 kunnen aanvangen. Eind toernooi om ca, 16.30 uur.

Iedereen is welkom, dus kom gezellig kijken en een biertje doen!

“Strijd met je oud-teamgenoten om de Har trofee en geniet van de voetbalsfeer van toen!”