• Zondag komt Beek Vooruit naar Sportpark Meilust. Een heuse degradatiekraker. De ambitieuze ploeg uit Prinsenbeek weet de laatste wedstrijden geen punten te pakken en is inmiddels gedaald naar plaats 11, één plek boven DOSKO. Voor DOSKO is het de laatste strohalm om rechtstreekse degradatie te ontlopen. DOSKO strijdt zondag echt voor de laatste kansen om nacompetitie te halen en er geldt dus maar één opdracht: winnen. DOSKO kan dus alle steun gebruiken.

Balsponsor: Henk Merks Vastgoed Verbetering
    Henk Merks Vastgoed Verbetering is hét adres voor het laten uitvoeren van onderhoud en verbetering aan uw vastgoed., zoals glasbewassing en schilderwerkzaamheden. Is onderhoud aan uw vastgoedobject nodig? Neem contact op met onze sponsor via henk-merks@hotmail.com

DOSKO bedankt onze balsponsor Henk Merks Vastgoed Verbetering. Tot aanstaande zondag op sportpark “Meilust” en vergeet niet om in de rust en na de wedstrijd een bezoek te brengen aan onze gezellige kantine. Let op: de wedstrijd vangt om 14:00 uur aan.

DOSKO - Beek Vooruit