• We kunnen na vier wedstrijden wel zeggen dat we de seizoenstart achter de rug hebben. DOSKO heeft uit deze wedstrijden zes punten verzameld, allen behaald in de twee thuiswedstrijden. Tegenstander Olympia uit de kaasstad Gouda heeft twee punten minder. Het is voor DOSKO zaak om aansluiting met de top te houden en dus deze wedstrijd te winnen. Olympia zal als doel hebben om de onderste regionen te verlaten en de drie punten mee naar Gouda te nemen. De vorm van beide ploegen is hetzelfde: de wedstrijd vorig weekend werd verloren (DOSKO ging met 4-2 ten onder bij SC ’t Zand, Olympia verloor met 1-3 tegen VUC). Kortom, genoeg ingrediënten voor een leuke pot voetbal. U kunt de wedstrijd helaas niet langs de zijlijn bekijken, maar in de kantine bent u gewoon welkom. De balsponsor is De Bergse Dumphal.

Balsponsor: De Bergse Dumphal

De Bergse Dumphal is de schatkamer van Bergen op Zoom. Je kunt er terecht voor echt van alles. Van bankstel tot verfblik, van zakmes tot thema-artikelen (wellicht interessant met de komende Halloween voor de deur?). En: voor superscherpe prijzen. De familie Van Hooijdonk runt dit mooie bedrijf al ruim dertig jaar. Inmiddels is het bedrijf alweer jaren gevestigd in dit pand aan de Van Konijnenburgweg. Met nog meer ruimte en dus nog meer artikelen.

Van klein antiekwinkeltje is de Bergse Dumphal uitgegroeid tot een groot familiebedrijf. Ger en Annemarie hebben inmiddels een stapje terug gedaan (al zijn ze nog bijna dagelijks in de zaak te vinden). Peter en Nicole hebben de zaak overgenomen en ook de jongste generatie helpt regelmatig een handje. Maar hoe groot de Dumphal ook wordt, nog steeds hangt hier de sfeer van een echt familiebedrijf: er is altijd tijd voor een praatje en een grapje.

Namens het bestuur willen wij vanaf deze plaats onze balsponsor De Bergse Dumphal bedanken. U kunt de verrichtingen van DOSKO 1 volgen via Twitter, @SVDOSKO.

NIEUWE DATUM: DOSKO 1 – Olympia 1