• Volgend seizoen komt de 27-jarige Kevin van Veen DOSKO versterken. Kevin is een multifunctionele speler die zowel op de backposities als verdedigende middenvelder uit de voeten kan. Kevin komt over van SC Gastel waar hij nu één seizoen voetbalt. Omdat Kevin vorig jaar verhuisd is naar Roosendaal kwam hij in de buurt voetballen. Voorheen speelde hij o.a. voor Charlois in Rotterdam.

Kevin zelf zegt er het volgende over; ‘Na het bekendmaken dat Kees zou vertrekken bij SC Gastel heb ik zelf uitgesproken dat ik graag nog langer onder hem had willen spelen, deze mogelijkheid krijg ik nu bij DOSKO. Na een aantal goede gesprekken met de club ben ik overtuigd geraakt van de ambitie om de club weer terug te brengen naar een hoger niveau. En ik zie het als een uitdaging om een rol te gaan spelen in deze wederopbouw.’

Komende weken zullen we nieuws omtrent de selectie voor 2024 / 2025 regelmatig delen.

DOSKO 1 | Kevin van Veen nieuwe versterking DOSKO