• Clubregels

• Reglement Sportiviteit en Respect

Net als iedere vereniging kent ook sv DOSKO een aantal gedragsregels waar iedereen zich aan houdt (of dient te houden). We vinden het belangrijk dat iedereen plezier beleeft aan het voetbal, zowel de spelers, de trainers en leiders, de supporters, de vrijwilligers en ook onze gasten.

sv DOSKO is een trotse vereniging met een rijke historie. Op iedereen die het DOSKO-logo draagt straalt dit imago af en als vereniging verwachten we dat iedereen zijn best doet om dit imago hoog te houden.

Het bestuur en de leden hebben gezamenlijk een Reglement Sportiviteit en Respect opgesteld. In dit reglement staan een aantal gedragsregels als leidraad voor alle leden, supporters, vrijwilligers en ouders van leden.

Reglement Sportiviteit nov 2017