• De feestdagen zijn weer voorbij en dat betekent dat we weer de wei in kunnen. In de vorige voorbeschouwing werd nog gesproken over 4 wedstrijden op rij ongeslagen, dat is inmiddels een feit. In de laatste wedstrijd voor de winterstop werd CVV Zwervers met 4-0 verslagen. De ongeslagen status werd, voor wat het waard is, doorgezet in de winterstop. De eerste set tegen TSC uit Oosterhout werd met 6-4 gewonnen, de tweede set eindigde op 4-4 tegen Unitas ’30.

De tegenstander van a.s. zondag is Olympia uit Gouda, die inmiddels ook al drie wedstrijden ongeslagen zijn. Olympia heeft twee punten minder dan DOSKO en dus is een goed resultaat gewenst. Gezien laatste uitslagen van DOSKO, zou het zomaar eens een hele attractieve wedstrijd kunnen worden. Alle reden dus om a.s. zondag naar Meilust te komen en DOSKO te steunen tijdens deze wedstrijd. De wedstrijdbal wordt aangeboden door Pierre Belde Makelaardij.

Balsponsor: Pierre Belde Makelaardij

Pierre Belde is een gerenommeerd makelaar in de regio Bergen op Zoom. Zijn bedrijf levert diensten in het verkopen van woningen en aankoopbegeleiding. Bij de verkoop van een huis gaat Pierre als volgt te werk:

• Verrassingen voorkomen: na een uitgebreide kennismaking inventariseer ik het huis of appartement, want ik wil natuurlijk precies weten wat ik ga verkopen. Ook voor jullie, de verkopende partij, is dat belangrijk. Het voorkomt verrassingen en je weet precies waar je aan toe bent. Dat geldt ook voor de kosten die er aan verkoop verbonden zijn. Ik ben daar heel duidelijk over. Er zijn nooit onverwachte kosten achteraf. Daarnaast werk ik op no cure no pay basis. Opstartkosten en intrekkingskosten komen in mijn woordenboek niet voor.
    • Opvallend en overtuigend: Het is belangrijk een realistische waardebepaling te doen. Met de juiste instelling is je woning prima te verkopen, maar ik beloof je geen gouden bergen. Nadat we de vraagprijs hebben bepaald, zorgen we voor een opvallende en overtuigende presentatie, onder andere te vinden via VBO.nl en funda.nl en op mijn website. Dat regel ik altijd zo snel mogelijk, omdat ik van aanpakken en doorpakken houd. Social media maakt standaard deel uit van het pakket, want in mijn ogen kun je daar niet omheen. Het is een uitgelezen manier om geïnteresseerden te bereiken.
    • Continu communiceren: Dan volgen de bezichtigingen. Ik begeleid dat op een enthousiaste wijze en na elke bezichtiging informeer ik je direct over het verloop ervan. Want dat vind ik enorm belangrijk: directe en open communicatie. Ik ben dan ook 24/7 bereikbaar voor jullie.

De realistische prijsstelling, goede informatie en doortastende bezichtigingen moeten leiden tot soepele onderhandelingen. Als je woning is verkocht, begeleidt Pierre je ook bij de afhandeling, oplevering en overdracht. Ook na de verkoop staat hij voor jullie klaar als er nog vragen zijn.

Ook in de aankoop van woningen kan Pierre worden ingeschakeld. Zo kun jij je concentreren op je woonwensen, terwijl hij zich bezig houdt met de zakelijke en bouwkundige kant van de zaak.

Meer weten? Bezoek de website https://www.pierrebeldemakelaardij.nl/ of zijn Facebook-pagina!