• Vandaag (20-11-22) de 6 puntenwedstrijd DOSKO – Geldrop op het programma. Geldrop stond voor aanvang op de 5de plaats met 11 punten en DOSKO op de 12de plaats met 7 punten en 1 wedstrijd minder. Kunnen we de aansluiting krijgen of zakken we verder weg?

Het eerste team van VV Geldrop kwam ruim 25 jaar uit in de Zondag Hoofdklasse B, destijds de hoogste amateurklasse, maar degradeerde in seizoen 2007/2008 naar de Eerste klasse zondag.

VV Geldrop is als vereniging opgericht op 5 mei 1926. In de jaren '84, '87 en '90 was Geldrop algemeen amateurkampioen van Nederland.

We startte voortvarend. Al in de 6de minuut scoorde Marvin Bedaf met een bekeken schot in de hoek de 1-0. Vervolgens golfde het spel op en neer waarbij DOSKO nog 1 grote kans creëerde en Geldrop 3 kansjes. Een mooi pot voetbal in de eerste helft gezien.

Rust 1-0.

Al in de eerste minuut van de tweede helft kwam Geldrop op 1-1 door een foutje en 9 minuten later op 1-2 doordat er wederom een foutje werd gemaakt.
    Door een mooie kopbal van Jari Rommens komen we in de 61ste minuut op 2-2. Beide teams gingen vervolgens voor de overwinning waarbij Geldrop in de 89ste minuut aan het langste eind trok. Via een schitterende aanval over 4 schijven werd het 2-3.

De stand op dit moment:

1.               Best Vooruit          8            16           21-13
      2.            Kruisland             8             15           18-8
      3.            Geldrop`              8             14           17-14
      13.          DOSKO                 7             7             11-14

Hartelijk dank aan de balsponsor, Mahler Vastgoed Ontwikkeling
    MVO is een klein bureau met een overdaad aan passie en optimisme, dat optimaal op elkaar is ingespeeld en voortvarend en slagkrachtig werkt. Met de juiste mensen op de juiste plekken, wordt talent benut en wordt er uiterst efficiënt gewerkt. Met projecten die iedere keer weer volledig anders zijn, afhankelijk van wat het beste past bij de locatie, kan gerust gezegd worden dat MVO creatief is in ontwikkelen.
    Door meer dan 25 jaar ervaring deinzen we nergens voor terug en zien we in iedere moeilijkheid juist een mogelijkheid. MVO is een vakkundige vriend en dat zal u merken in onze gezellige manier van samenwerken, waarbij we houden van korte lijnen en daadkracht. We halen het beste in onszelf, elkaar en uit de locatie naar boven.

Prins Alexanderplein 14
    3067 GC  Rotterdam
    T: 010 – 450 42 86
    E: info@mahlervastgoed.nl
    W: www.mahlervastgoed.nl

Volgende week de staat TAC’90 – DOSKO op het programma, aanvang 14.00 uur.

DOSKO 2 heeft vandaag met 4-1 van Terneuzen 2 gewonnen.

De stand:
    1.         Roosendaal 2  8          17        38-16