• Zoals al eerder gecommuniceerd in onze ledenvergadering zijn we binnen onze jeugdafdeling bezig met een stappenplan uit te voeren. Inmiddels zijn we zover dat we een gedegen basis hebben staan om door te kunnen bouwen. De zaken die wij gerealiseerd hebben dit jaar:

• Herintroductie van Pupil van de week
    • Invulling geven aan een volwaardige jeugdcommissie
    • Het niveau van onze jeugdafdeling verhogen
    • Twee keer per week trainen voor alle elftallen
    • Kader bezetting op de elftallen op volwaardig niveau (3 per elftal)
    • Voor de gehele jeugd afdeling dezelfde tenue’s
    • De eerste jeugdelftal sponsoren kunnen aantrekken

Daarnaast zijn we op dit moment de voorbereidingen aan het treffen op het nieuwe seizoen. Zo zijn wij binnen de commissie bezig om de elftalindelingen te gaan bepalen. Daarna kunnen we bepalen welke teams we in gaan schrijven in de diverse klasses. Ook hebben we geconcludeerd dat we nog ruimte hebben voor nieuwe elftallen voor de pupillen en de junioren en wij openstaan voor nieuwe jeugdleden.

Wil je je inschrijven dan kan dat via deze link: https://www.svdosko.nl/club_aanmelden/

Mocht je met een heel elftal willen inschrijven neem dan contact op via jeugd@svdosko.nl