• Vacature: Jeugdvoorzitter

Als je het leuk zou vinden om bestuurlijk bij onze vereniging aan de slag te gaan, in een prima draaiend team met een passie voor jeugd en voetbal, meld je dan bij ondergetekende.

We zoeken vooral iemand die onze sterk groeiende jeugdafdeling verder wilt helpen met deze (organisatorische) groei. Enthousiasme, (kunnen) delegeren, mensen motiveren en bewegen tot actie zijn de belangrijkste eigenschappen die je moet hebben. Deze zijn belangrijker dan ervaring.

Als jeugdvoorzitter heb je een belangrijke rol binnen onze gezellige vereniging, daar krijg je een enthousiast team binnen de jeugdcommissie voor terug, die graag samen met de nieuwe jeugdvoorzitter verdere stappen wilt maken in het doorontwikkelen van het jeugdbeleidsplan en de activiteiten naast het voetbal.

• Vertegenwoordigt het jeugdbestuur bij officiĆ«le gelegenheden.
    • Is verantwoordelijk voor het functioneren van de Jeugdafdeling
    • Is bestuurslid jeugdzaken binnen het hoofdbestuur afdeling Voetbal
    • Is voorzitter van de jeugdbestuursvergaderingen;
    • Is verantwoordelijk voor de representatie van de jeugdafdeling;
    • Verzorgt in overleg met de jeugdtrainers en/of -leiders informatieavonden voor ouders;
    • Onderhoudt externe contacten waar het de belangen van de jeugdafdeling betreft
    • Stelt in overleg met de secretaris het jaarverslag van de afdeling Jeugd op
    • Geeft sturing aan het samenstellen en het indelen van de teams;
    • Is eindverantwoordelijk voor het indelen van aanspreekpunten, leiders en trainers bij nieuwe teams;
    • Is met de trainers/leiders contactpersoon naar ouders en spelers bij eventuele problemen;

Enthousiast geworden? Meld je dan direct aan bij Hans Keij (voorzitter@svdosko.nl) of Dennis Nuijten (jeugd@svdosko.nl).