• Vacature: Jeugdtrainer

Wegens uitbreiding van onze jeugdafdeling zijn we zoek naar jeugd(assist)trainers. Onze jeugd traint twee maal per week. Trainingsavonden zijn van maandagavond tot en met donderdagavond. De trainer kiest de avonden die het best voor hem/ haar uitkomen.Samen met onze enthousiaste voetballers genieten van voetbal en het geven van een training. Geen ervaring? Geen probleem! Je traint samen met ervaren trainers en daarnaast helpen we vanuit de vereniging nieuwe trainers graag op weg. We zoeken vooral iemand die onze sterk groeiende jeugdafdeling verder wilt helpen met de groei. Enthousiasme, mensen motiveren en bewegen  zijn de belangrijkste eigenschappen die je moet hebben. Deze zijn belangrijker dan ervaring.

Als jeugdtrainer heb je een belangrijke rol binnen onze gezellige vereniging, wij vragen;

• Affiniteit met jeugd;
    • Een wekelijkse inzet van gemiddeld 4 uur;
    • Organisatietalent en enthousiasmeren vermogen

Wij bieden;

• Leuke collega vrijwilligers;
    • Voldoende trainingsvelden en materiaal;
    • Goede aansturing door het bestuur;
    • Geen contributie als je zelf wilt voetballen bij DOSKO;
    • DOSKO trainingskleding
    • Een kopje koffie van onze altijd goedlachse kantinemedewerkers

Enthousiast geworden? Meld je dan direct aan bij Dennis Hagenaars secretaris@svdosko.nl)