• Ben jij de teamplayer die het Hoofdbestuur van onze vereniging op dit moment mist? Dan is SV DOSKO op zoek naar jou.

Het hoofdbestuur is op zoek naar een bestuurslid die het huidige bestuur gaat complementeren. De huidige bestuursleden hebben veel voor elkaar over, de waarheid mag gezegd worden, maar daarna gaan we weer verder en laten elkaar in de waarde, je wordt geaccepteerd zoals je bent. Van de werkzaamheden die je uitvoert als mede uit de contacten die je hebt met de leden en externe contacten haal je veel energie. Je komt in een team dat dat het leuk vindt om te besturen en ook dat er onderling een goede sfeer moet zijn.

Als lid van het hoofdbestuur:

• Bepaalt mede het verenigingsbeleid in samenspraak met overige bestuursleden;
    • Je geeft mede richting aan het beleid van onze vereniging;
    • Je denkt mee in alle facetten binnen een voetbalvereniging;
    • Mede leidinggeven aan en toezicht houden op het verenigingsleven;
    • Zorgdragen voor de naleving van de statuten en het huishoudelijk reglement van de club, de voorschriften van de KNVB en andere reglementen en bepalingen van officiële instanties;
    • Draagt mede zorg voor de continuïteit van de vereniging;
    • Je bent het aanspreekpunt namens het Bestuur voor de commissie Sponsoring & Marketing:
    • Het hoofdbestuur vergadert 1 maal per 14 dagen op de oneven weken;

Vind je het leuk om onderdeel te zijn van een bestuursteam en herken je jezelf in de volgende punten:

• Je bent een echte teamplayer;
    • Enige bestuurlijke ervaring is mooi meegenomen;
    • Je bent bij voorkeur commercieel ingesteld (géén vereiste) en vindt het leuk om met sponsors in contact te treden in overleg met de commissie Sponsoring & Marketing;
    • Je krijgt energie van het continue verbeteren en sturing te geven aan het commerciële proces van de vereniging
    • Je bent iemand met pit;
    • Je bent organisatorisch sterk en hebt een verbindende persoonlijkheid
    • Je communiceert op een prettige manier en legt makkelijk contact;

Heb je interesse, of wil je meer weten? Neem dan contact op met Hans Keij via voorzitter@svdosko.nl of één van de andere bestuursleden.