• Theatervoorstelling positief coachen bij sv DOSKO

Betere prestaties. Minder incidenten. Minder kinderen die afhaken in de sport. En meer plezier voor iedereen bij de club. Daarover gaat de theatervoorstelling ‘Dat schiet lekker op zo!’ die op woensdag 12 oktober aanstaande in Bergen op Zoom te zien is.

Laten we daar gezellig met z’n allen naar toe gaan! Je kunt je vanaf nu aanmelden via www.positiefcoachen.nl/voorstellingen/bergen.

Het belooft een leuke avond te worden, met een humoristische voorstelling over het effectief begeleiden van jeugdige sporters (omarmd door NOC*NSF). Ook interessant voor de ouders van onze leden, bestuurs- en commissieleden.

De toegang is gratis.
    De locatie is: de kantine van sv DOSKO (Ravelstraat 158, Bergen op Zoom).
    De voorstelling is van 19.30 tot 20.45 uur.

Voor de trailer, het verhaal, de foto’s en de vrijkaartjes, ga naar www.positiefcoachen.nl/voorstellingen/bergen.

Tot dan!