• Op zondag 03-11-19 werd in de regen de wedstrijd TAC’90 – DOSKO gespeeld (1-1). Een juweel van een wedstrijd, absoluut van hoofdklasseniveau van zowel TAC’90 als DOSKO.

Supporters bedankten de spelers voor de geweldige voetbalmiddag. De geblesseerde William Koelewijn, ondersteund door twee kaderleden, kreeg onderweg naar het kleedlokaal over de hele lengte van het veld applaus van de TAC-supporters.

Wat een geweldige mensen zijn dat, voornamelijk Surinamers, met een hele warme ontvangst en buitengewoon vriendelijk. Een sieraad voor het amateurvoetbal.

Maar ook alle lof aan onze eigen jongens die niet alleen erg goed gevoetbald hebben, maar ook geknokt als leeuwen.

Een genot om er bij te zijn en ondanks de regen,  een geweldig mooie voetbalmiddag.