• Je eigen goal terug kijken? Je kleinkind live zien voetballen? Een analyse maken van een wedstrijd? Het kan bij DOSKO. SV DOSKO is trots om één van de eerste amateurclubs te zijn die met VoetbalTV aan de slag gaat.

Wellicht heb je de reclame van al een keer voorbij zien komen op tv. VoetbalTV is het videoplatform voor het amateurvoetbal. Ze maken gebruik van slimme camera's die automatisch, zonder handbediening, een registratie kunnen maken van een voetbalwedstrijd. Op deze manier zijn alle voetbalmomenten eenvoudig vast te leggen, terug te kijken, te analyseren en te delen. VoetbalTV is een initiatief van de KNVB en Talpa Network. Bij DOSKO is de camera geïnstalleerd op de tribune bij het hoofdveld. De camera filmt elke wedstrijd die gespeeld wordt op dit veld en de beelden zijn terug te zien in de VoetbalTV app.

VoetbalTV app

De app is te downloaden in appstore en de google play store. Met de app is het mogelijk om live wedstrijden te volgen van je favoriete teams. Maak highlights van je wedstrijd en deel deze op je profiel. Of kijk je liever naar leuke items op het gebied van amateurvoetbal? Alles kan, waar je ook bent! Om toegang te krijgen tot wedstrijden in de app kun je inloggen met je Voetbal.nl account. Ook als supporter is het mogelijk om een voetbal.nl account aan te maken via www.voetbal.nl.

De bekerwedstrijd sv DOSKO 1 - 's-Heer Arendskerke 1 is a.s. zaterdag voor het eerst te zien op VoetbalTV. In de komende weken volgt meer informatie over het systeem en het gebruik ervan. Heb je toch vragen? Stuur dan een mailtje naar projecten@svdosko.nl