• Waarom sponsor worden bij sv DOSKO?

Als sponsor bij sv Dosko helpt u niet alleen onze club, maar geniet ook u van de voordelen. Elk weekend wordt er gespeeld op ons sportpark en iedereen die de Dosko kantine passeert of een ronde langs het veld maakt, ziet u uw naam staan. Daarnaast hebben wij ongeveer 2.500 actieve volgers op onze social mediakanalen FacebookTwitter en Instagram

We zijn als vereniging blij met u als sponsor en zoeken daarom graag de verbinding. Daarbij kijken we samen wat we voor u kunnen betekenen en geven dit op diverse manieren vorm. We gaan graag het gesprek met u aan over de sponsormogelijkheden, die we op deze pagina nader toelichten.

De voordelen van een sponsorschap aan DOSKO:

• Verbondenheid met onze club;
    • Verhoging van uw regionale naamsbekendheid;
    • Extra promotie van uw producten/diensten;
    • Verbinding met andere sponsoren;
    • U wordt onderdeel van een succesvol DOSKO;

Meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact op via sponsoring@svdosko.nl, of met Fons Vleghels via 06-45 12 28 38.

Sponsormogelijkheden bij sv DOSKO

U kunt op diverse manieren een bijdrage leveren aan onze vereniging, namelijk:

• Als lid van de supportersvereniging;
    • Als wedstrijd en/of balsponsor;
    • Als pakketsponsor.

Supportersvereniging

Dosko heeft een zeer actieve supportersvereniging. Deze bestaat uit (oud) spelers, leden, leiders, trainers en vrijwilligers, die onze club allemaal een warm  hart toedragen.

Als lid van deze vereniging bent u van harte welkom op de activiteiten die een aantal keer per jaar plaatsvinden en mag u met de bus mee naar onze uitwedstrijden!

Voor slechts € 50,00 per jaar bent u al lid.

U kunt zich aanmelden via supportersvereniging@svdosko.nl

Wedstrijd en/of balsponsor

U kunt er ook voor kiezen één specifieke wedstrijd van Dosko 1 te sponsoren. Dit kan op twee manieren, namelijk:

• Als balsponsor;
    • Als wedstrijdsponsor.

De week voorafgaand aan de thuiswedstrijd publiceren wij een item over uw bedrijf op onze website en delen dit via onze social mediakanalen. Uw naam wordt voorafgaand aan de wedstrijd en tijdens de rust meermaals door de wedstrijdspeaker benoemd én prijkt op de wedstrijdposters die wij in de regio ophangen.

Dit kan al voor slechts € 150,00 per wedstrijd en/of bal. In combinatie met een sponsorpakket ontvangt u een gereduceerd tarief.

Pakketsponsor

Als pakketsponsor bent u direct lid van onze businessclub. U en uw gasten hebben hierdoor toegang tot al onze wedstrijden en ons sponsorhome en wij plaatsen uw bord langs het hoofdveld. Daarnaast vermelden wij u op onze website en social media kanalen.

De minimale duur van een sponsorpakket is 3 jaar en kan al vanaf € 250,00 per jaar (exclusief BTW). Wilt u meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact op via sponsoring@svdosko.nl, of met Fons Vleghels via 06-45 12 28 38

Sponsorpakketten

Pakket 1

Pakket 2

Pakket 3

Pakket 4

Lid businessclub

Toegang tot sponsorhome

Toegang tot wedstrijden

Reclamebord in meters

Vermelding marketing uitingen

Vermelding via Social media en website per jaar

Presentatie aan overige sponsoren

Uw bijdrage per seizoen

Optioneel i.c.m. sponsorpakketten

Balsponsor (1 wedstrijd)

Wedstrijdsponsor (1 wedstrijd)

• Minimale contractduur van 3 jaar.
    • Bedragen exclusief BTW
    • Aanmaakkosten borden bedragen +/- € 250,00 per 3 meter.

Wil u meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact op via sponsoring@svdosko.nl, of met Fons Vleghels via 06 45 12 28 38.