• Van 1 tot en met 9 oktober is het weer de ‘Week van de Scheidsrechter’. Van de spelleiders van de pupillen tot en met onze internationale toppers: zonder hen geen voetbal. Daarom bedanken we in de Week van de Scheidsrechter al onze (assistent)-scheidsrechters eens extra.

En als DOSKO sluiten wij ons daar natuurlijk bij aan en willen we via deze weg ons clubscheidsrechters bedanken, die week in week uit de wedstrijden van onze elftallen in goede banen leiden.

Bart, Ruud, Frans en Peter: namens alle Doskoanen bedankt en we hopen nog vele jaren een beroep op jullie te kunnen doen.

Wil je ook clubscheidsrechter worden en een bijdrage leveren aan onze mooi club? Stuur dan een email naar senioren@svdosko.nl.

#Scheidsbedankt! 1#Scheidsbedankt!