• Ja, u leest het goed. onze jeugdafdeling is in opmars. Een van de activiteiten is dat we weer een pupil van de week hebben bij de thuiswedstrijden en niet zo maar een pupil van de week, Jim Vleghels, ook een grote vriend van Robin van Persie.

Een echte Doskoaan want hij vindt de beste speler niet Robin maar bij DOSKO Marvin Bedaf en de favoriete speler Souffiane el Ouazzani.

Jim is 11 jaar en speelt in JO12 als centrale verdediger. Zijn sterke punten zijn uiteraard verdedigen, maar ook aanvallen en zijn passing. Hij heeft ook een zwak puntje, zijn snelheid maar dat compenseert hij goed met zijn positiespel.

Zijn mooiste wedstrijd was tegen Nieuwland uit, met 2-1 gewonnen.

Jim vindt DOSKO erg leuk en is ook fan van Feyenoord.

Buiten voetbal vindt Jim playstation met zijn broertje spelen ook leuk.

Jim heeft kijk op voetbal want hij voorspelt de uitslag DOSKO - Spartaan'20 met een 4-2 overwinning.

Wij wensen Jim en de supporters veel plezier tijdens de wedstrijd DOSKO - Spartaan'20 a.s. zondag om 14.30 uur met misschien een extra feestje achteraf, DOSKO tweede periodekampioen.