• Vanwege doorstroming van diverse jeugdspelers naar de hogere elftallenselectie, is er in onze JO13 en JO11 en JO8 nog plek voor een aantal spelers. Ben je het beu om op overvolle sportparken te trainen en wil je een meer persoonlijke benadering voor jou en je kind? Schrijf je dan snel in via onze website.

Bij DOSKO is er voldoende capaciteit in velden en trainers, om jouw kind de persoonlijke begeleiding te kunnen geven die nodig is. Zo is er gelegenheid om 2x per week te trainen voor alle jeugdelftallen, waarbij uiteraard beschikking is over de nodige moderne trainingsfaciliteiten. Denk hierbij aan attributen die gebruikt worden bij de training, voldoende omkleedruimte en ook aan tenues en representatieve trainingspakken. Plezier staat voorop en dat blijft het belangrijkste. Uiteindelijk is het doel van de jeugdopleiding dat jouw kind een volwaardig seniorenlid en echte DOSKOAAN wordt. Door een vaste club trouwe betrokken vrijwilligers zullen jij en je kind je snel thuis voelen op sportpark Meilust, zowel op het veld als daarbuiten.

Kortom, waar wacht je op? Klik op deze link en sluit je aan bij DOSKO. Daar ga je voetbal spelen, zoals het eigenlijk hoort!