• De tijden zijn raar, ook voor het bestuur. De ALV is uitgesteld. Buiten de formele plichtplegingen op de ALV, huldigen we dan ook altijd de jubilarissen. We zijn voorstander van een ALV in de kantine waar ieder lid bij kan zijn. Gezien de actualiteit ontkomen we bijna niet aan een scenario waarbij de ALV digitaal zal gaan plaatsvinden. Maar hoe gaan we dan de jubilarissen huldigen?

We hebben besloten om naar de jubilarissen toe te gaan en bij hen thuis de huldiging te doen. Een delegatie van het bestuur is ‘on tour’ geweest en heeft op zaterdag 16 januari de versierselen (een DOSKO-speld van onze sponsor Art Object) en een lekkere fles wijn overhandigd. Deze uitreiking werd begeleid door een pakkende tekst van de voorzitter (waar overigens wel wat op- en aanmerkingen op waren...). De verraste gezichten bij het zien van de bestuursleden was leuk en op social media waren diverse dankbare posts te vinden.

Ton, Lars, Mark, Riny, Rob, Appie en Albert, bedankt voor jullie lidmaatschap tot heden en loyaliteit aan de club. We hopen dat jullie nog lang onderdeel uit blijven maken van de DOSKO-familie.

De jubilarissen:

60 jaar