• Bezoekers

• Één van de kernwaarden van sv DOSKO is gastvrijheid en die waarde willen we ook graag overbrengen op onze tegenstanders. Op deze pagina vind je daarom alle informatie die je nodigt hebt wanneer jullie team op bezoek komt bij sv DOSKO.

Parkeren
    Er is voldoende parkeergelegenheid op het terrein bij sv DOSKO. Op deze pagina vind je meer informatie over parkeren en een routebeschrijving.

Melden bij aankomst
    Alle teams kunnen zich bij aankomst melden in de kantine, die je vindt aan het parkeerterrein. Voor iedere trainer/leider staat er een bakje koffie of thee klaar en terwijl je rustig je drankje drinkt zal de kantinebeheerder zorgen dat de juiste wedstrijdsecretaris je verder komt helpen.

Kantine
    In de gezellige kantine van sv DOSKO is altijd een groot assortiment drankjes en snoepgoed te verkrijgen. Daarnaast kun je er broodjes, soep en snacks krijgen, wanneer de keuken geopend is. We vinden het gezellig als jullie na een wedstrijd nog een drankje komen drinken in de kantine. Op zondagmiddag staat bovendien altijd Eredivisie Live aan.

Kleedkamers
    De kleedkamers bevinden zich een eindje van de kantine vandaan, op het sportterrein zelf. Welke kleedkamer er voor jullie team is gereserveerd kun je aflezen op het informatiebord in de kantine of bij de kleedkamers. Deze informatie kun je ook vinden op deze website, klik hiervoor je wedstrijd aan.
    In iedere kleedkamer zijn minstens 4 douches, een wc en een wasbak aanwezig. Mocht er iets niet in orde zijn, dan kun je dit aangeven bij de materiaalman in de ruimte tussen kleedkamers 7 en 8.

Velden
    sv DOSKO heeft 3 wedstrijdvelden: het hoofdveld van kunstgras (hiervoor is geen speciaal schoeisel nodig), veld 2 en veld 3, welke het verst weg ligt. Verder is er nog een trainingsveld, veld 4, dit ligt het dichtst bij de kleedkamers.

Warming-up
    Bij wedstrijden die worden gespeeld op het hoofdveld mag er ook worden warmgelopen op dat veld. Bij wedstrijden op veld 2 en 3 kan veld 4 gebruikt worden voor de warming-up.

Blessures
    Loop je zelf of loopt één van je teamgenoten een blessure op tijdens je bezoek aan sv DOSKO en heb je iets nodig? Bij de materiaalman kun je ijs halen of, bij ergere blessures, een brancard. Uiteraard kan het team van sv DOSKO waartegen je speelt je hierbij ook helpen.