• DOSKO versterkt zich komend seizoen met Jippe Bogers. Ook al heeft Jippe een groot gedeelte van de jeugd bij Halsteren gespeeld en koos hij vorig seizoen voor de overstap naar WHS, toch komt Jippe thuis bij DOSKO. Bij DOSKO is hij begonnen en bijna zijn hele familie voetbalt, heeft gevoetbald of speelt een andere rol bij ons vereniging. We zijn dan ook blij dat ook Jippe daar opnieuw onderdeel van is.

Jippe komt over van WHS. Vorig jaar stond Bogers al op de radar van DOSKO, maar toen koos hij voor WHS, waarin hij zich dit jaar stormachtig ontwikkelde. Dat was ook de reden dat we ook dit jaar graag weer met hem in gesprek gingen. Na een aantal gesprekken was Jippe overtuigd door het verhaal van DOSKO.

Naast selectiespeler gaat Jippe ook een rol vertegenwoordigen in de jeugd. Hij wordt volgend seizoen jeugdtrainer van een jeugdelftal. De technische commissie is blij met versterking; “Jippe stond al vroeg bij ons op de radar zeker ook omdat we wat wedstrijden van hem hebben gezien bij WHS. Met zijn diepgang en techniek gaan we de komende seizoenen nog veel plezier aan hem beleven” aldus Ronald Adams.

Ook de vader van Jippe is blij met de komst van zijn zoon

Jippe Bogers komt thuis bij SV DOSKO