• Op zaterdag 29-08-20 spelen we de eerste bekerwedstrijd tegen Woudrichem.
    Om 14.30 uur vertrekt de bus vanaf sportpark Meilust.
    In de bus is een mondkapje verplicht waarvoor je zelf moet zorgen. Geen mondkapje, geen busrit.
    Voor de maatregelen bij Woudrichem, zie hieronder.

Voetbal in coronatijd

13 augustus 2020 14:00

Lieve Leden, beste Gasten,

Het seizoen 2020/2021 staat op het punt van beginnen. Vanaf zaterdag 15 Augustus zullen er weer wedstrijden gespeeld worden op “Het Bolwerk”.
    Het zal jullie allemaal duidelijk zijn dat dit anders is als we gewend zijn/waren.

Door COVID-19 zijn we genoodzaakt beter op elkaar te letten. En dat is waar we binnen vv Woudrichem voor staan, aandacht voor elkaar.

Hierbij doen we uiteraard een beroep op één ieder zijn eigen verantwoordelijkheid. Als we onszelf niet helemaal lekker voelen blijf dan thuis. Dat geldt natuurlijk ook indien mensen binnen jullie directe omgeving/bubbel zich niet lekker voelen. We hebben op onze vereniging te maken met een grote groep mensen van 0-80+ jaar. En de gezondheid van ons allen staat voorop. Hoe graag we ook onder de mensen willen zijn of verlangen naar een live potje voetbal.

Dank alvast!

Langs de lijn is het heel duidelijk: Indien er op het kunstgrasveld wordt gespeeld dan kan je langs de lijn staan bij een paal die in de afrastering staat. Dus paal om paal dan zit er ruim 1.5 meter tussen. Indien het drukker wordt mag je er ook op 2 meter achter gaan staan. Dan sta je dus in het hart/midden van het hek. Zie foto’s!

corona1.jpg

corona2.jpg

Op het 3e veld en de pupillen velden  geldt zelf 1.5 meter hanteren! (2 ruime passen)

Voor de gasten die komen spelen geldt het volgende:

We stellen voor de scheidsrechter een eigen kleedkamer beschikbaar of proberen het dusdanig te regelen dat er altijd maar 1 scheidsrechter in de kleedkamer aanwezig hoeft te zijn.

Voor de 18+ gast teams stellen wij 1 kleedkamer beschikbaar waar jullie je kunnen omkleden en kunnen douchen. Het is aan jullie zelf hoe dit, uiteraard conform corona regels,  in te vullen. Indien we 2 kleedkamers kunnen aanbieden zullen we dit doen. Echter zal dit heel beperkt voorkomen.

Binnen de kantine blijven dezelfde richtlijnen gehandhaafd. Volg de lijnen en betaal zoveel mogelijk met de pin.

Wees welkom, voel je prettig en durf elkaar (maar ook ons als bestuur) aan te spreken indien je de situatie om je heen graag anders ziet. Uiteraard gaan we dan respectvol met elkaar om.

Om dit alles zo goed mogelijk te kunnen organiseren zal o.a. het 1e elftal zijn beker en  competitie wedstrijden thuis om 15.00 uur spelen.

Geniet van het feit dat we elkaar weer op ons prachtige sportpark kunnen treffen en dat de bal weer rolt.

Het Bestuur vv Woudrichem