• Zoals gebruikelijk worden tijdens de Algemene Ledenvergadering de jubilerende leden in het zonnetje gezet. Dit jaar hadden we een hele bijzondere jubilaris in ons midden: Frits Kaan, hij is gehuldigd voor zijn 75 (!) - jarig lidmaatschap. Om dit bijzondere mijlpaal luister bij te zetten, was in het Sponsorhome een reünie georganiseerd. Frits en alle genodigden hebben genoten van het avondvullende spektakel. Hiervan zal binnenkort nog meer op de website verschijnen.

Tevens zijn Erik Coehorst, Sven van Eekelen en Davey Borghouts gehuldigd voor hun 25-jarig lidmaatschap (samen ook 75….)

Tot slot is Eppie Sebregts, een Doskoaan in hart en nieren, unaniem door de leden benoemd tot ere-lid van sv DOSKO.
    Een kleine opsomming waarom de vergadering hiertoe gekomen is:

• 65 jaar lid van sv DOSKO;
    • Eppie heeft alle jeugdteams doorlopen en voornamelijk in DOSKO 2 en 3 gespeeld;
    • Vijf jaar jeugdleider, drie jaar jeugdtrainer en drie jaar jeugdvoorzitter;
    • Na de verhuizing naar Meilust in 1977 werd op 18 maart 1978 het huidige clubhuis geopend met als beheerders Els en Eppie Sebregts. Zij bleven dit tot 1986;
    • 20 jaar voorzitter/werkend lid geweest van DAD (DOSKO donderdag avond dweilen);
    • Vertegenwoordigd in diverse commissies, zoals “Sponsorloop Tribune” en “75 jaar DOSKO”, thans in de Sponsor- & Marketingcommissie en maakt ook deel uit van het bestuur van de Stichting Clubhuis DOSKO;
    • Actieve vrijwilliger in het onderhoud van het clubhuis en Sportpark Meilust:
      • Eppie heeft niet zo lang geleden de buitenboel weer helemaal opgeschilderd;
      • Eppie geeft al weer 3 jaar leiding aan het z.g.n. “Green Team” (groen onderhoud)

Wij danken de jubilarissen voor hun lidmaatschap en inzet bij sv DOSKO.

Bestuur sv DOSKO