• DOSKO staat bekend als een familievereniging, open, gezellig en prestatiegericht naar de mogelijkheden die aanwezig zijn.

Eens een Doskoaan, altijd een Doskoaan. Op de foto van DOSKO 1 in 1978 staan:

• Ton Wijnans, waarderingsspeld sv DOSKO, inmiddels 41 jaar lid.
    • Jack Reijnders, Lid van Verdienste en Ere-lid sv DOSKO, 25 jaar redactie clubblad Doskoaan, 20 jaar bestuursfunctie, 18 jaar Technische Commissie.
    • Gaby Niemantsverdriet, Lid van Verdienste en Ere-lid sv DOSKO, 506 wedstrijden in DOSKO 1 gespeeld, bestuurslid van de Stichting clubhuis van 1991 tot 2010, trainer DOSKO 2 van 1992 – 1995, trainer DOSKO 1 van 1995 – 1998 trainer DOSKO 1, voorzitter sv DOSKO van 2010 tot heden.
    • Toon Demmers, staat nog iedere thuiswedstrijd aan de lijn.
    • John Schuurbiers, nu assistent trainer DOSKO 1.
    • Jan Langenberg, projectleider bijzonder projecten. Zoon Kevin jeugdvoorzitter.
    • Ad van Eekelen, Lid van Verdienste en 15 jaar lid van de Technische commissie geweest.
    • John de Frel, nu voorzitter Technische Commissie.

Eens een Doskoaan, altijd een Doskoaan