• Pupil van de week bij de wedstrijd:

Komende zondag zijn er 2 pupillen van de week  Siyar Diego Özcan en Robin Miran Özcan. Vader Memet speelde vroeger bij Dosko.

Memet Özcan

Best Vooruit - Dosko is voor ons een bijzondere wedstrijd.

Ik ben namelijk opgegroeid in Bergen op Zoom en heb heel lang bij Dosko gevoetbald. Vanaf de jeugd ben ik in het 1ste elftal gekomen en heb ik ongeveer 330 wedstrijden gespeeld.

Na mijn verhuizing naar Best in 2000, heb ik door de weeks bij Best Vooruit mee getraind, terwijl ik de zondagen meedeed aan de wedstrijden bij Dosko. Na 11 seizoenen vond ik welletjes. Meer tijd voor gezin en nieuwe talenten creëren.

Nu spelen Siyar en Robin vanaf de mini's bij Best Vooruit en ik hoop dat zij net als ik het 1ste elftal zullen bereiken bij Best Vooruit. Hopelijk hebben ze meer talent dan ik en zullen ze zeker verder schoppen.

Voor ons is  de wedstrijd Best Vooruit - Dosko heel erg speciaal en wij vinden het dan ook erg bijzonder dat Siyar en Robin de pupillen van deze wedstrijd zijn.

Het gaat sowieso de geschiedenis in bij ons.

Thuis is de strijd al begonnen. Ik hoop natuurlijk dat Dosko wint. Siyar en Robin zijn overtuigd dat Best Vooruit gaat winnen.

Hopelijk wordt het een mooie wedstrijd.

Wij kijken er in ieder geval erg naar uit.

Ik heet Siyar Diego Özcan en ik ben 9 jaar.

Ik heb 3 broertjes. Ik zit op De Klimboom op school, in groep 6. Mijn hobby's zijn voetballen, naar muziek luisteren, lezen, knutselen en afspreken met vriendjes. Als baby spelde ik graag voetbal. Ik kreeg ook heel veel voetbal als cadeau. Op één van mijn eerste babyfoto’s lig ik op mijn buik op een hele grote voetbal. Bij Best Vooruit voetbal ik in JO10-1. Mijn favoriete positie is spits en ik scoor dan ook heel vaak. Barcelona is mijn favoriete club omdat Messi daar speelt. In Nederland ben ik voor Ajax.

Zondag gaat Best Vooruit dik winnen van Dosko, ook al is dat zielig voor mijn papa, want Dosko is zijn club

Ik heet Robin Miran Özcan en ik ben 7 jaar.

Ik heb 1 broer en 2 broertjes. Ik zit op De Klimboom op school, in groep 5. Mijn hobby's zijn voetballen, lezen, spelletjes spelen en spelen met vriendjes. Op school speel ik ook graag voetbal met mijn vriendjes en mijn broer. Zelfs in de huiskamer spelen wij met z’n allen voetbal, het is net zaalvoetbal! En ja, mijn mama word daar wel eens gek van…

Bij Best Vooruit voetbal ik in JO8-1. Mijn favoriete positie is er eigenlijk niet, want ik ren graag alle kanten op. Maar stiekem speel ik het liefst als spits, ook omdat scoren een lekkere kick geeft. Barcelona is mijn favoriete club omdat Messi daar speelt. In Nederland ben ik voor Ajax.

Best Vooruit is beter dan Dosko en mijn papa heeft lekker pech. Hij is voor Dosko.

Moge de beste winnen!