• DOSKO voorzitter Gaby Niemantsverdriet is sportvrijwilliger 2017.

Op vrijdag 15 december is tijdens het Rabo Sportgala 2017 gekozen tot sportvrijwilliger van het jaar.

Gaby Niemantsverdriet & SV DOSKO

Gaby Niemantsverdriet is al 49 jaar lid van SV Dosko. Hij is als 10-jarige jongen begonnen met voetballen en doorliep alle top jeugdteams met als hoogtepunt het Brabantse kampioenschap bij de A jeugd. Meer dan 500 wedstrijden speelde hij in het vlaggenschip van de club. Van 1992 tot 1998 was hij trainer van de selectie. In 1991 begon ook zijn bestuurlijke loopbaan bij de Stichting Clubhuis, waar hij bijna 20 jaar bestuurslid en voorzitter was. In het jaar 2009 werd hij voorzitter van Dosko en is dat nog steeds met volle passie. Hij houdt de grote lijnen in de gaten en lost zaken op als anderen daar niet aan uitkomen.

Wij feliciteren Gaby van harte met deze mooie uitverkiezing.