• Odio JO9-2 - Dosko JO9-2. Uitslag: 3-13

Eerste competitiewedstrijd in Ossendrecht. Iedereen keurig op tijd bij dosko. Netjes in trainingspak. Zon scheen heerlijk en de jongens hadden er zin in en waren ambitieus om te winnen. Goede warming up, hoop ouders en aanhang. Lets Go!

Als snel komen we 0-1 voor. Daarna breekt Odio door, Julian komt een fractie te laat uit zijn goal en hun speler tikt de bal door zijn benen binnen. 1-1. We zijn sterker en staan na de eerste time-out met  1-3 voor.

Meer marge creĆ«ren is het devies. Inan, Alex en Marouan moeten nog even wakker worden. Zijn weinig in het spel betrokken. Wakker geschud en 2e deel was al beter.

Er werd meer gevoetbald. Ruimere voorsprong na de rust. Odio kwam er paar keer gevaarlijk uit, maar op 1 foutje na, goed verdedigend gehandeld. 2- 11 na de derde helft. Keano mocht voorin gaan spelen en Inan nam zijn plaats over in de verdediging. Eindstand 3-13. Overtuigende overwinning.

Naar mate de wedstrijd vorderde, kwam er meer voetbal in. De lijn die we ingezet zijn met de trainingen gaan we voorlopig nog even volgen. Het moet namelijk nog beter als we de bal niet hebben en om de juiste keuzes te maken.  Ibrahim & Keano hebben zich goed hersteld van de training en allebei erg goed gespeeld.

Na een goede penaltyreeks en keurig respectvol gedrag van ons team richting onze tegenstander, zijn we allen tevreden huiswaarts gekeerd met 3 welverdiende punten op zak.