• DOSKO bovenaan! Een mooie gelegenheid om de zin uit ons clublied aan te halen. Ondanks dat er nog maar twee wedstrijden zijn gespeeld, heeft DOSKO 1 al de volle buit binnen. Gaat DOSKO dit voorzetten en staat het zondagmiddag op 16:30 uur nog steeds trots bovenaan met 9 punten of gaat tegenstander vv Hillegersberg roet in het eten gooien? De tegenstander uit Rotterdam is ook nog ongeslagen, na een 2-1 overwinning tegen SC ’t Zand en een doelpunt rijk gelijkspel tegen ONA (4-4). Een mooie wedstrijd in het verschiet. Normaal gesproken zou er hier staan: ‘komt dat zien’, het behoeft verder geen uitleg dat er geen toeschouwers welkom zijn bij amateurwedstrijden en dus helaas ook niet op Sportpark Meilust a.s. zondag.

Balsponsor: 123Wonen West Brabant

123Wonen is dé verhuurmakelaar in West-Brabant. Heeft u een huis in Bergen op Zoom of Roosendaal dat u wilt verhuren? 123Wonen helpt u om snel en veilig een geschikte huurder te vinden. De innovatieve en vooruitstrevende verhuurmakelaardij is ontstaan door het samenvoegen van passie, kennis en een breed netwerk; allemaal om u optimaal van dienst te kunnen zijn. Een full service dienstverlening staat centraal: voor alle zaken rondom het (ver)huren en beheren van onroerend goed in West-Brabant kunt u bij 123Wonen terecht.

Wilt u uw huis in West-Brabant verhuren? Bezoek dan snel de website van 123Wonen West-Brabant (https://www.123wonen.nl/verhuurmakelaar-west-brabant) en neem contact op met onze sponsor!

Namens het bestuur willen wij vanaf deze plaats onze balsponsor 123Wonen West-Brabant bedanken. U kunt de verrichtingen van DOSKO 1 volgen via Twitter, @SVDOSKO.

DOSKO - vv Hillegersberg