• De eerste competitiewedstrijd van het seizoen 2022-2023 staat a.s. zondag dan eindelijk op het programma. DOSKO ontvangt op sportpark Meilust promovendus VOAB uit Goirle. De vorm van DOSKO lijkt na een matig begin van de voorbereiding de goede kant op te gaan. Na jaren werd in de beker eindelijk weer eens de volgende ronde bereikt. De manschappen van de nieuwe trainer John Karelse speelden gelijk tegen VCK en wonnen van Walcheren en Cluzona, wat dus voldoende was om door te stoten naar de volgende ronde. Tegenstander VOAB kende een matige bekercampagne met twee verliespartijen en één overwinning.

Kom DOSKO steunen in deze eerste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen en bezoek de kantine tijdens en na de wedstrijd. De balsponsor is onze hoofdsponsor Rob Mion Vastgoed.

Balsponsor: Rob Mion Vastgoed

Rob Mion Vastgoed b.v. is de moderne woningmakelaar en speelt in op de ontwikkelingen van de toekomst. Makelaar Rob Mion is de makelaar in Bergen op Zoom die alle oplossingen in huis heeft om uw woonwensen te vervullen in Bergen op Zoom en omstreken. Uw wensen zijn bepalend, wanneer u uw woning of appartement wil gaan verkopen of verhuren. Samen met u bepaalt Rob de beste strategie om dit zo snel mogelijk te doen. Speerpunten van Rob Mion Vastgoed zijn:

Gedegen Kennis van de West-Brabantse huismarkt!
    Meer dan 27 jaar ervaring in de Vastgoed Sector.
    Open en heldere aanpak.

Bezoek de website voor meer informatie: https://www.robmionvastgoed.nl

DOSKO bedankt onze hoofd- en balsponsor Rob Mion Vastgoed. Tot aanstaande zondag op sportpark “Meilust”, tevens kunt u de verrichtingen van DOSKO 1 volgen via Twitter, @SVDOSKO.

Voor aanvang van de wedstrijd zal een minuut stilte in acht worden genomen voor de Doskoanen, die ons zijn ontvallen gedurende de zomerstop. DOSKO 1 zal met rouwbanden aantreden.