• Gelukkig, we mogen weer! Na ongeveer een half jaar wordt er weer een competitiewedstrijd gespeeld door DOSKO 1. Over de redenen hoeven we natuurlijk niet verder uit te wijden, maar we zijn blij dat we jullie weer mogen verwelkomen op Sportpark Meilust. De competitie werd vorig jaar afgebroken op het moment dat DOSKO in een goede flow zat en net de periodetitel had weten te veroveren, helaas zullen we nooit weten hoe het seizoen zou zijn geëindigd. Vandaar dat we dit jaar voor de ‘herkansing’ gaan. DOSKO 1 heeft een goede voorbereiding achter de rug. Voor het eerst sinds jaren is het zelfs gelukt de tweede ronde van het bekertoernooi te bereiken. We zijn dan ook benieuwd of het DOSKO lukt de vorm door te trekken naar de competitie. Kom DOSKO steunen in deze belangrijke wedstrijd en bezoek de kantine tijdens en na de wedstrijd. Natuulijk met inachtneming van het Corona-protocol. De wedstrijdbal wordt aangeboden door Mahler Vastgoed Ontwikkeling.

Balsponsor: Mahler Vastgoed Ontwikkeling

Mahler Vastgoed Ontwikkeling (MVO) is een dynamische onderneming in de gebieds- en projectontwikkeling en ontstaan vanuit passie voor omgeving. MVO ontwikkelt duurzaam en creatief: geen standaard woningen, maar het best haalbare op de locatie en uitsluitend historisch bestand en verantwoord. Over honderd jaar moet de ontwikkeling nog steeds een aanwinst zijn in haar omgeving. Omdat iedere plek anders is, is aansluiting bij de plek essentieel voor een geslaagde ontwikkeling. Mahler Vastgoed Ontwikkeling redeneert vanuit de omgeving en historie van een locatie en streeft naar een ambiance waarin niet alleen de nieuwe bewoners of toekomstige gebruikers een nieuw thuis krijgen, maar waar de hele buurt kan thuiskomen. Een ontwikkeling is een middel om buurtgenoten samen te brengen en met elkaar plezier en geluk te laten beleven in de wijk. Mahler Vastgoed Ontwikkeling verbindt de buurt.

MVO is een klein bureau met een overdaad aan passie en optimisme, dat optimaal op elkaar is ingespeeld en voortvarend en slagkrachtig werkt. Met de juiste mensen op de juiste plekken, wordt talent benut en wordt er uiterst efficiënt gewerkt. Met projecten die iedere keer weer volledig anders zijn, afhankelijk van wat het beste past bij de locatie, kan gerust gezegd worden dat MVO creatief is in ontwikkelen.

Waar een pessimist in iedere mogelijkheid een moeilijkheid ziet, zien wij in elke moeilijkheid een mogelijkheid. MVO gelooft in eigenheid, diversiteit en authenticiteit. MVO is gevestigd in Rotterdam, maar actief in heel Zuid-Holland. Steden als Rotterdam en Den Haag, maar ook de regio Zuidplas zijn voor MVO bekend en geliefd terrein. Door onze jarenlange ervaring schakelt MVO moeiteloos over naar andere delen in Nederland, waar ze inmiddels met regelmaat ook onze sporen nalaten.

Bent u geïnteresseerd in projecten of denkt u met uw onderneming van toegevoegde waarde te kunnen zijn voor Mahler Vastgoed Ontwikkeling? Bezoek dan snel de website van Mahler Vastgoed Ontwikkeling (https://www.mahlervastgoed.nl/) en neem contact op met onze sponsor!

Namens het bestuur willen wij vanaf deze plaats onze balsponsor Mahler Vastgoed Ontwikkeling bedanken, tot zondag op sportpark Meilust!

Zondag 20 september: DOSKO - Spartaan'20