• Aanstaande zondag staat de thuiswedstrijd tegen Spartaan '20 op het programma. De uitwedstrijd eindigde zoals die begon, 0-0. DOSKO lijkt na de winst van afgelopen paasmaandag zich definitief in de middenmoot te vestigen en met een schuin oog naar boven te kunnen kijken. Toch mag de ploeg van trainer Van Bree niet op de lauweren gaan rusten, want de stand geeft ook nog wel een enigszins vertekend beeld doordat niet alle ploegen hetzelfde aantal wedstrijden heeft gespeeld. Hopelijk kan DOSKO a.s. zondag een thuiswedstrijd weer eens winnend afsluiten!

De balsponsor is Restaurant de Nieuwe Ram.

Restaurant de Nieuwe Ram is dé locatie voor gezellig eten & drinken, feesten & vergaderen. Genieten in een ongedwongen sfeer, in het geheel gerenoveerde restaurant & feestzaal.
    Van woensdag tot en met zondag bent u tussen 12:00 en 22:00 uur welkom en kunt u heerlijk genieten van diverse gerechten en drankjes. Reserveren kan aan de deur, maar ook telefonisch of per mail.

Bekijk de menukaart snel op https://denieuweram.com.

DOSKO - Spartaan '20