• Zondag 28 november staat de wedstrijd DOSKO-Sarto op het programma. Sarto staat met één wedstrijd meer gespeeld één punt boven DOSKO, dat de grote middenmoot afsluit. Zo staan er nu vijf ploegen op tien punten, waaronder DOSKO. De wedstrijd van vandaag zal gewonnen moeten worden, zodat DOSKO omhoog kan gaan kijken. De balsponsor is Bakkerij van Ravels.

Balsponsor: Bakkerij Van Ravels

Welkom bij Bakkerij van Ravels onze winkels bieden wij u een breed en altijd vers assortiment. En dat is meer dan alleen: ‘het allerbeste brood en banket’. Bij bakkerij van Ravels bent u ook aan het juiste adres voor een ruime keuze aan gebak, brood en specialiteiten. En dat is nog niet alles! Denk bijvoorbeeld aan bruidstaarten, rozijnenbrood, harde en kleine broodjes, hartig en lekker, alles zit in het assortiment. Ook tijdens de komende feestdagen helpt Bakkerij van Ravels u met hun assortiment. Let u bij een bezoek aan Bakkerij van Ravels ook eens op de speciale gebakscorner, met een heerlijk aanbod vers gebak in alle soorten en maten. De winkels van Bakkerij van Ravels zijn te vinden op Zonneplein 9-10 en Markiezaatsweg 11 (in Winkelcentrum De Zeeland) of online via www.bakkerijvanravels.nl.

Namens het bestuur willen wij vanaf deze plaats onze balsponsor Bakkerij van Ravels bedanken. Corona staat niet toe dat er supporters langs het veld staan, maar onze trouwe supporters kunnen vanuit de kantine met terras de wedstrijd volgen. Mogelijk tot aanstaande zondag op sportpark “Meilust”, tevens kunt u de verrichtingen van DOSKO 1 volgen via Twitter, @SVDOSKO.

DOSKO 1 - SARTO 1