• Het einde van het seizoen is in zicht. DOSKO is helaas gedegradeerd en zal volgens seizoen een klasse lager spelen. Dat zal gebeuren met een eerste selectie waar vier DOSKO-iconen geen onderdeel meer van uit zullen maken. DOSKO – Sarto is niet alleen de laatste wedstrijd van het seizoen, maar ook de laatste wedstrijd in DOSKO 1 voor Bart & Rob Dietvorst, Marvin Bedaf en Nick Nuijtemans. Vanwege trieste familieomstandigheden zullen de gebroeders Dietvorst niet aanwezig zijn. Na afloop van de wedstrijd in de kantine zullen Nick en Marvin worden bedankt voor hun jarenlange inzet, alsmede John Karelse, Koos Waslander.

In het nieuwe seizoen 2023-2024 zullen we Bart, Rob, Nick en Marvin uitzwaaien en bedanken voor hun verdiensten voor DOSKO 1 op een manier die deze jarenlang bepalende spelers toekomt. Gelukkig blijven ze behouden voor de club en zullen ze gaan spelen in DOSKO 2. Al met al wordt het een bijzondere middag. Kom DOSKO 1 steunen in de laatste wedstrijd van het seizoen en bewonder Marvin en Nick voor het laatst in het shirt van DOSKO 1.

De balsponsor is Tummers Plaatbewerking, onderdeel van onze hoofdsponsor Tummers Food Processing Solutions.

Tummers Plaatbewerking maakt samen met Tummers Food Processing Solutions en Tummers Simon Dryers Technology deel uit van de Tummers groep. Wat begon als een kleine afdeling, groeide uit tot een zelfstandige onderneming met ruim 60 medewerkers. Vandaag de dag is Tummers Plaatbewerking al meer dan 25 jaar een begrip op het vlak van de verwerking van RVS, staal en aluminium voor machinebouwers, overheidsinstellingen en architecten door heel Nederland. We voorzien hen elke keer weer van hoogstaand plaatwerk, met toewijding gemaakt en snel geleverd. Zo heeft Tummers Plaatbewerking ook de prijzen geleverd voor het Tummers jeugdtoernooi. Tummers Plaatbewerking groeide door de jaren heen uit tot dé one-stop shop voor compleet plaatwerk. Wat uw wensen ook zijn, Tummers Plaatbewerking denkt met u mee en zorgt voor een naadloos passende oplossing.  Voor meer informatie, bekijk de website https://www.tummersplaatbewerking.nl/.

DOSKO bedankt onze balsponsor Tummers Plaatbewerking. Tot aanstaande Maandag op sportpark “Meilust”.