• 20 november, de eerste zondag een reeks zondagen waarbij er geen Eredivisievoetbal is. Het WK is gaat namelijk van start! Gelukkig gaan de wedstrijden op de amateurvelden wel door en op deze datum pakt DOSKO uit! Het is immers DOSKO DISCO.

Om 14:30 uur zal DOSKO 1 aantreden tegen het roemruchte Geldrop. De tegenstander is een bekende naam in het amateurvoetbal en zelfs drie keer Algeheel Amateurkampioen geweest. Momenteel dus actief in de Eerste Klasse en genoteerd op een vijfde plaats met 11 punten. Afgelopen zondag met werd 1-3 verloren van VOAB. DOSKO vinden we terug op een twaalfde plek met 7 punten. Na de nederlaag vorige week tegen SC ’t Zand is een overwinning dus zeer welkom, zodat de aansluiting behouden blijft. Weet DOSKO de drie punten op Sportpark Meilust te houden? Kom DOSKO steunen in deze competitiewedstrijd en bezoek de DOSKO DISCO. De balsponsor is Mahler Vastgoed Ontwikkeling.

Balsponsor: Mahler Vastgoed Ontwikkeling
    Mahler Vastgoed Ontwikkeling (MVO) is een dynamische onderneming in de gebieds- en projectontwikkeling en ontstaan vanuit passie voor omgeving. MVO ontwikkelt duurzaam en creatief: geen standaard woningen, maar het best haalbare op de locatie en uitsluitend historisch bestand en verantwoord. Over honderd jaar moet de ontwikkeling nog steeds een aanwinst zijn in haar omgeving. Omdat iedere plek anders is, is aansluiting bij de plek essentieel voor een geslaagde ontwikkeling. Mahler Vastgoed Ontwikkeling redeneert vanuit de omgeving en historie van een locatie en streeft naar een ambiance waarin niet alleen de nieuwe bewoners of toekomstige gebruikers een nieuw thuis krijgen, maar waar de hele buurt kan thuiskomen. Een ontwikkeling is een middel om buurtgenoten samen te brengen en met elkaar plezier en geluk te laten beleven in de wijk. Mahler Vastgoed Ontwikkeling verbindt de buurt.

Waar een pessimist in iedere mogelijkheid een moeilijkheid ziet, zien wij in elke moeilijkheid een mogelijkheid. MVO gelooft in eigenheid, diversiteit en authenticiteit. MVO is gevestigd in Rotterdam, maar actief in heel Zuid-Holland. Steden als Rotterdam en Den Haag, maar ook de regio Zuidplas zijn voor MVO bekend en geliefd terrein. Door onze jarenlange ervaring schakelt MVO moeiteloos over naar andere delen in Nederland, waar ze inmiddels met regelmaat ook onze sporen nalaten.

Bent u geïnteresseerd in projecten of denkt u met uw onderneming van toegevoegde waarde te kunnen zijn voor Mahler Vastgoed Ontwikkeling? Bezoek dan snel de website van Mahler Vastgoed Ontwikkeling (https://www.mahlervastgoed.nl/) en neem contact op met onze sponsor!

DOSKO bedankt onze balsponsor Mahler Vastgoed Ontwikkeling. Tot aanstaande zondag op sportpark “Meilust”, tevens kunt u de verrichtingen van DOSKO 1 volgen via Twitter, @SVDOSKO.

DOSKO - Geldrop